Translate

יום חמישי, 24 בנובמבר 2011

טעונת טיפוח

היום הזה התחיל לא משהו בכלל. למרות שבאופן כללי אני בן אדם די מסודר, לא מהמעופפים, הבקרים שלי עומדים בסימן ניתוק אישיותי. כך קרה, שהבוקר חוויתי תאונת טיפוח (סליחה מרג'ורי, לא מצאתי מילה אחרת) קשה. כחלק משגרת ה"ליד המראה", אני נוהגת לנקות את העיניים במסיר איפור היפואלרגני, היום החלטתי משום מה להחליף אותו במסיר הלק (!!!) שעמד בסמוך, ובכן...אהממ.. מיותר להכביר במילים. רוממותו, שמתפקד על תקן היפוכונדר הבית, סבר שעלינו לסור למיון ויפה שעה אחת קודם. כמובן שוויתרתי על התענוג, כוויות בקרנית/רשתית או מה שזה לא יהיה, קטן עליי.
אין צורך לציין שכשהבוקר מתחיל בעונג שכזה, לא כדאי להגביה ציפיות, ואכן כפי שהסתבר לי כשניסיתי לנסוע לעבודה, גם המצבר החליט שביום חמישי לא בא לו..
אין לי דברים לא פולניים לומר, אז נסתפק בתלבושת היומית, ונחזור לשבת לבד בחושך.

בתמונה: אני בפרומו לחנוכה
לא כל כך רואים , אבל שוב ניסיתי להיות קוסמת, זו שמלת פאייטים שחרחרים
מחזירי אור וממש עדינים, לא שמלת רוקרים.
בתמונה אני כרגיל נראית שמנה, אבל השמלה גרפה כמות נכבדה של מחמאות

תגובה 1:

  1. תאונת טיפוח. הכי כותרת מדור ספורט (כלומר, חוץ מעניין ה"טיפוח")

    השבמחק