Translate

יום ראשון, 13 בנובמבר 2011

התלבושת היומית

חולצה: זארה
מכנסיים: קסטרו
טבעות: asos, ה. שטרן

מה שלא רואים בתמונה הוא שאני לובשת ג'ינס מתרחב של קסטרו. בזמן האחרון, אני לא יכולה לסבול את עצמי עם סקיני, מרגישה גוצונית. המכנסיים המתרחבים גורמים לי להרגיש הרבה יותר ארוכה ונסבלת.
דבר נוסף שלא הצטלם בברור אלו הטבעות האהובות שלי. האחת, טבעת amour דו אצבעית, והשניה טבעת משובצת אבני טופז מבית ה. שטרן.
אני מצרפת תמונה נוספת של נעלי (ועל הדרך מזכה אתכם במבט פרגמנטרי ביותר של משרדי):

נעליים: Nine West (שנה שעברה)


עד כאן בנוגע למלבושי היום. מעבר לכך, נעדרתי מזה זמן מה (מיד כשהתחלתי נסוגתי), וזאת עקב העובדה שתחושת חוסר תוחלת פשטה בי מפני שאיש אינו קורא כאן. ובכן, שבתי בכוחות מחודשים ובמותניים (צרות, אני מקווה) משונסות למדי נכונה להתחיל לסקור את ימי ולילותיי האופנתיים עד כמה שכוחי יעמוד לי. החלטתי להישאר כאן למטרות תיעוד עצמי.

2 תגובות:

  1. הצחקת אותי שבפוסט השלישי התבאסת שאף אחד לא קורא כאו :)
    צריך להביא תוכן מגניב, רק לסיפור אישי, גם אם הוא חמוד, קשה להיקשר בהתחלתה. זה מניסיון :)
    ואל תתיאשי, בלונגינג זה קודם כל בשבילך. הקוראים כבר יבואו.
    אה וכדאי להשקיע בתמונות. רוב האנשים לא באמת קןראים את התוכן...

    השבמחק
  2. ספי יקירתי,
    תודה על ההתייחסות, שמחה שהעלתי חיוך על פנייך (גם אם הוא על חשבוני:).
    אני אקח לתשומת ליבי את הטיפים שלך, למרות שמגניבות זה ממש לא אני, אעשה מאמץ!

    השבמחק