Translate

יום שני, 21 בנובמבר 2011

וריאציה על נושא מוכר, התלבושת היומית כלומר

אני בחורה של שמלות, לפיכך מספר השמלות בארוני עולה לאין שיעור על מספר המכנסיים. הבעיה היא, שאני עובדת במקום די שמרני (מכון מחקר מוכר למדי) שבו המשמעות של לבוא בשמלה לעבודה היא "מה קרה אחותי, מתחתנת היום או משהו, נוסעת לשאנז אליזה?", כלומר, נסחפת. בגדול. אז תרגיעי. עובדה נוספת היא, שהאימה הגדולה ביותר שלי כאישה מתלבשת היא להיות לבושה מדי, עודף מאמץ = לא קול (אחח, לו הייתי שרלוט גינסבורג). עם זאת, למרות הנתונים שמניתי בפניכם עתה (מה לעשות, בכל זאת חוקרת), יצרתי תקדים דיסוננטי במקום עבודתי שבו אני מרבה להופיע בשמלותיי לעבודה ולא נחשדת בחוסר קוליות/ אובר התלבשות. להפך. לאחרונה יותר ויותר נשים בעבודה בוחרות להגיע בשמלה ומתרצות זאת "בהשראתך". אני חייבת לציין שזו הפעם היחידה בחיי שהרשיתי לעצמי לנהוג בחוסר קונפורמיות, בדרך כלל הבעיה שלי היא הפוכה.. ואני חייבת לתת את הקרדיט על זה לבעלי היקר שהקונפורמיות ממנו והלאה. רוממותו, זה "בהשראתך" (קשה לי להאמין שבעלי יקבל בנינוחות את העובדה שאני בקדחת (רכישת) שמלות , "בהשראתו", אבל מילא).
היום הגדלתי לעשות והגעתי לעבודה בשמלה לבנה (אם כבר מתחתנת..), כרגיל התמונות יצאו מעפנות (ואני גם נראית בהן שמנה, ואני לא. בחיי), אז זאת בעיקרון השמלה שאני לובשת.

שמלה: זארה
מעיל: זארה (שנה שעברה)

נעליים מבט מלמעלה

נעליים: בי יוניק

ולסיום, התיק: רזילי

4 תגובות:

  1. הנעליים של בי יוניק ממש יפות, גם לי יש שני זוגות שלהם והיד עוד נטויה. קולקצית החורף החדשה שלהם בכלל הורסת ובשביל נעליים מעור המחירים שלהם שווים מאוד (והנעל עצמה גם מאוד נוחה).

    השבמחק
  2. שרונה - הנעליים נוחות ביותר, גם אני הופתעתי. בהיותי אולטרה גמדה (158 ס"מ בלבד, ואני מזדקנת ולפיכך במדרון החלקלק מטה..), אני נוהגת לנעול עקבים אימתניים בדרך כלל, ומשקרת לכולם שזה שיא הנוחות. אבל אלו, באמת באמת נוחות

    השבמחק
  3. אני מתחתנת בעוד כ5 חודשים, האם יש לך המלצה לסוגי נעליים לחתונה? כמובן שעקבים אבל ראיתי גם לא מעט כלות יחפות בריקוד הסלואו וממש לא בא לי להתהלך יחפה בחתונה כלל וכלל.

    השבמחק
  4. וואו, חתונה! איזה כיף, מזל טוב! אני כבר ממש לא מעורה בסצנת החתונות העכשווית, יכולה לדבר רק מניסיוני. אני נעלתי נעליים של אלדו, עם עקב רוקי משעם, אבל אימתני. לא כל כך הקדשתי מחשבה לנושא הנעליים, אני מודה כי השמלה שלי הסתירה אותן כמעט לגמרי, והיה חשוב לי בעיקר גובה העקבים.. מה שכן סלדתי ממנו היה לרכוש נעליים ייעודיות לכלות, באחת מחנויות הנעליים ברחוב דיזינגוף, רכשתי נעליים "רגילות" שהרצועות שלהן היו לבנות. מקווה שתרמי לך ולו במעט.. המון מזל טוב!!!

    השבמחק