Translate

יום רביעי, 12 בנובמבר 2014

שיחות עם התלמיד י'

אז אחרי שדיווחתי לכם כאן שהמישמיש חושף נטיות של חננה טורבו, אימא שלי שלקחה אותו מבית הספר שלחה לי את צילום המסך הבא:

התלמיד י', התלמיד י' הוא לא ילד בלתי חמוד!
ואחר כך עוד אומרים שהוא בכלל לא דומה לי! הא!
חוץ מזה, אני עדיין מתמידה במסורת ה"חיים, מה זה בכלל??" ומתזזת מהעבודה למכללה, לימי הולדת של הכיתה, ללקנות עוד חולצה של 'תלבושת', כי מי שטוען שקיים חוק פיזיקלי בשם 'שימור החומר' ככל הנראה לא עדכן בכך את מדי התלבושת שנבלעים בתוף המכונה ולא יוצאים משם..מדענים - לתשומת לבכם!
ואם חלילה מפעם לפעם יש לי איזו שעה פנויה, אני מבלה אותה בכתיבת מערכי שיעור/בדיקת מטלות/התכוננות להכתבה עם המישמיש ואם אני ממש מתפנקת, אז בשאיבת השטיח.
בקיצור - זארה, איי מיס יו!
חשוב לי לציין שאני חלילה לא מתלוננת (כן. זו הגרסה הבלתי מתלוננת שלי). לא הייתי רוצה להיות שוב מובטלת!
ובכן, אחרי כמה ימים רצופים של שמלות (איי אם דה דרסס גירל, זוכרים?), הרגשתי שזה טו מאץ' פה לאנשים בעבודה, והופעתי כאן היום ב'נינה פראודמן לוק':


החלטה אמיצה לבוקר: לחשוף יותר מדי פנים
צעיף פאיטים: פול אנד בר (ישן), ז'קט: זארה,
מגפונים: אלדו (ישנים)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה