Translate

יום שישי, 21 בנובמבר 2014

שבלולים ופרחות

הגשם ניקד את שביל הכניסה לבית שלנו בהמון המון חלזונות בכל מיני גדלים ויש לנקוט במשנה זהירות כשמנסים להיכנס הביתה. זה תקף בייחוד כשמגיעים עם המון שקיות, מטריות וילדים ולא רוצים להפוך את השביל לבית מטבחיים לשבלולים או לחילופין למכונת ייצור ענקית לממרח שבלולים במרקם עלים ובוץ.


חברתי הטובה ר' מעלה מהבוקר תמונות שוויץ לפייס מהמירוץ שהשתתפה בו בפארק הירקון (עשרה קילומטרים תמימים של ריצה!), ואני חייבת לציין שבתור האישה העמוקה ורבת הרבדים שהנני, התמקדתי במיוחד בהתרשמות מהאופן שבו בגדי הריצה הולמים אותה (משהו! זה גורם לי להרהר באפשרות שארוץ גם. נוט). גם אני, בדומה לה, בחרתי לנצל את היום החופשי למחצה (בתיבת המייל חיכו לי תשע עבודות לבדיקה) לעיסוק בתחביב ישן ואהוב - סקירה תקופתית של ההיצע החורפי במעוז חנויות הפרחות הקרוב למקום מגוריי. ובכן, אסכם זאת כך: לא חזרתי כלעומת שבאתי. יחד עם זאת, גם לא השתוללתי. הליכי אלימינציה על אלימינציה מורכבים הופעלו, עד שלבסוף יצאתי חמושה בשני פריטים. סטיי טיונד, הם יוצגו בקרוב.

היום אני בוחרת להציג דווקא אאוטפיט חורפי טיפוסי ויומיומי של פפאיה (גם היא השנה ממש בקטע של סווטשירטס):

מעיל :קסטרו
סקיני: הוניגמן
נעלי בובה: קסטרו

חולצת ג'ינס: HM
סווטשירט: מנגו





שיהיה סוף שבוע חורפי וכייפי!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה