Translate

יום ראשון, 25 בדצמבר 2011

אני על זה

ז'קט: זארה
מותר לי. עדיין לא נגמר החג מחד, ומאידך החלו להפציע מכירות סוף העונה, כך שלא יכולתי להתנגד לז'קט החביב הזה, שחוט זהב מנצנץ (נו מה) שזור בו. הוא לוהק בהיסח הדעת בסניף זארה בקניון רמת אביב, קניון שאגב שנוא עליי למדי. במסגרת מסע הליהוק האקראי שערכתי (כשהמישמיש מגלם בו שוליה, תפקיד שעל גילומו נאלצתי לשלם מאוחר יותר ברכישת פטיש שניצלים בדומו. כן זו אינה טעות הקלדה. יש ילדים שחושקים בצעצועים מטויס אר אס, אימג'נריום וכל זה, ויש ילדים, נו.. אחרים), לוהקה אף חולצה כסופה שזיעזעה את עולמו של האדריכל ("אלוהים, זו חולצה של קופאית זקנה" הוא פלט "בלי להעליב את ציבור הקופאיות הזקנות, כלומר" מיהר להוסיף). 
בכל מקרה, סוף השבוע עבר באווירה משפחתית למדי, וכן נכנעתי ו'נפלתי בסופגנייה'. מעבר לזה, בימים אלו אנחנו משלמים את חובנו למפיקי מופעי החנוכה, אבל בקטנה (זה לא שנלך, חלילה, לפסטיגל או משהו בסגנון).
חג שמח למי שחוגג היום, ובכלל!

חוץ מזה, ובלי שום קשר, נסיכותו מרותק בימים אלו במיוחד לסיפור חייו של ואן גוך, אז השיר הזה הולך חזק אצלנו בבית:


12 תגובות:

  1. 1. חחחחחחחחחח, קורעת, נפלתי בסופגניה, אוי זה כ"כ מצחיק, אני עדיין מתגלגלת מצחוק - יש לך קטע עם אוכל, מה? שמישהי כמוך תתנצל על זה שהיא נראית שמנה בתמונות, זה כמו שאני אתנצל על זה שלא נפלתי בסופגניה...
    2. את לא לומדת לקח, מה? מי שואל א-ו-ת-ו??? מה הוא מבין בחולצות, כסופות, ובקופאיות?! אני בטוחה שזה מהמם (אף אני נפלתי בחולצה כסופה ולכן אני קצת נגועה בניגוד עניינים).
    3. הילד הורס ברמות - אני מוכנה להתנדב לקחת אותו, יחד עם כל ילדי, להצגה! ותאמיני לי, זה אכבר קורבן שאת לא מבינה.

    חג שמייח!

    השבמחק
  2. אנונימית יקרה - 1. עלית עליי. אכן, יש לי קטע עם אוכל (מצד שני למי לא?) וזה בעיקר מפני שמאוד שמנתי לאחרונה. 2. זהו, שאני ממש לא שואלת אותו, אבל הוא מביע את דעתו בכל זאת. 3. אני מסכימה שהוא הורס ותאמיני לי שאני ממש מעריכה את מה שהצעת :)

    השבמחק
  3. השילוש הורוד הקדוש: ציפורניים, כיסוי לאיפון ושעון.
    ביג לייק.

    השבמחק
  4. מה בעצם הוא עושה עם פטיש השניצלים? נשמע לי מסוכן. אהבתי את הסוודר. אפשר לומר ש"נפלתי בנצנץ" לאחרונה.

    השבמחק
  5. מיראל, תודה!
    מרג'ורי, להגדרתו הוא 'בנאי' או 'פיראט' תלוי מתי תופסים אותו, ופטיש השניצלים הוא בעל משקל נכבד בתפקודו ככזה, לכאורה. רציתי לציין שהנעליים הכחולות המנוצנצות הגיעו ואני לא רואה באופק הזדמנות לנעול אותן.

    השבמחק
  6. גם לי הגיעו נעליים כחולות! אבל שונות בתכלית. 80%20 סולידיות (במובן הטוב של המילה) בנייבי.

    לאן ללבוש את המנצנצות? אני לא אציע סילבסטר, כי זה פאתט. אבל סתם ככה ביום יום (עם ג'ינס שיאזן את הניצנוציות) זה לא הולך?

    השבמחק
  7. מאיפה הנעליים שלך? לא פייר, את חייבת להראות!!! סילבסטר זה אניווי לא רלוונטי בשבילי, מעולם לא 'יצאתי' בסילבסטר ואין לי כל כוונה להתחיל בכך. יש לי שמלה מנוקדת (שחורה עם נקודות לבנות), קצת סיקסטיז, מוד כזאת, אני שוקלת לצוות את הנעליים אליה בצירוף גרביונים שחורים. אבל ג'ינס זו אופציה מצויינת, למרות שאין לי ספק שהן יצליחו להראות מוגזמות גם עם ג'ינס הכי פושטי.

    השבמחק
  8. כאלה: http://www.8020nyc.com/wp-content/uploads/2011/02/bonnie8020-608x323.jpg

    אני חוזרת לעניין המנצנצות, כי בא לי רעיון: עם ג'ינס כהה, חולצה מכופתרת (עדיף בהירה, סתם אני יותר אוהבת) ומעליה סוודר צמרירי, אבל כזה שמבצבצים ממנו הדשים, השוליים והחפתים של החולצה.

    השבמחק
  9. הנעליים שקנית מקסימות - אהבתי מאוד.
    רעיון טוב, אני אנסה את זה (מתאמצת לחשוב על סוודר שיש לי בסגנון).

    השבמחק
  10. גם לי צמח חשק לסוודר מנצנץ! בינתיים, הצלחתי לעמוד בפיתוי.

    השבמחק
  11. לאן נעלמת??????????

    השבמחק