Translate

יום רביעי, 7 בדצמבר 2011

ארומה של עייפות

הבוקר בקושי הצלחתי להתעורר. חברה גררה אותי אתמול לצפות בסילבסטר בניו יורק בקולנוע גת,  אחרי שהיא זכתה בכרטיסים בהגרלה של קליניק בפייסבוק. הסרט די סתמי, אבל היה בילוי בנות כייפי ביותר. העניין הוא, שחזרתי הביתה בסביבות אחת, ועכשיו אני ע-י-י-פ-ה! יציאות אמצע שבועיות, זה כבר ממש לא לגילי מסתבר. 

לגבי התלבושת היומית, אני רוצה לציין שהתכוונתי לענוד את השרשרת הזאת מהקולקציה של לנווין ל- H&M (שרכשתי בסכום פעוט באיביי, שלא תחשבו שביזיתי את עצמי בעמידה בתור האימתני בזמן השקת הקולקציה), אבל כשעמדתי לצאת מהבית, האדריכל הביט בי מזועזע וטען שאני מהווה מפגע ויזואלי, והשרשרת נראית רע בכלל ועליי בפרט. נו, עם ביקורת כזאת מדכאת, החלטתי להחליף את השרשרת ולענוד תחתיה את שרשרת הציפורים שאני אוהבת. המראה שהתקבל, הוא הרבה יותר משעמם מזה שכיוונתי אליו, אז בחרתי להוסיף גם ווסט פרוותי (סינטטי, כמובן). גם הפעם האדריכל קטל בתואנה שהווסט מקנה לי מראה של גרושת אוליגרך ממורמרת, שזה לא רע בכלל בעיניי (חוץ מהממורמרת), אבל לא מתאים לעבודה (שלי). אז זהו, נהייה כבר מאוחר ואזלו לי הרעיונות, לפיכך תיאלצו להסתפק, במראה היותר משעמם שרקחתי בסוף.

שרשרת ציפורים: קסטרו (ישנה)


השמלה: זארה
עכשיו אני שמה לב שהיא קצת דוסי  שיק, לא?

נעליים: זארה



4 תגובות:

  1. 1. את מאד מצחיקה
    2. לעולם אל תקשיבי להערות הביקורת האופנתיות של בעלך - מן המפורסמות הוא שהם לא מבינים דבר וחצי דבר באופנה
    3. את מתחילה קצת לחפף בהסוואת תווי הפנים - ויש לומר טוב שכך!

    השבמחק
  2. 1. תודה!
    2. את צודקת. אבל כשאני מטיחה בפניו שהוא לא מבין כלום, הוא אומר: :"אני אדריכל, אנשים משלמים לי על הטעם שלי". מבחינתו היה הכי טוב אם הייתי לובשת רק ג'ינס וגופיית סבא..
    3. את שוב צודקת. שמתי לב בדיוק היום שחשפתי קצת יותר מדי, אופס!

    השבמחק
  3. גם זכיתי בכרטיס אבל לא הלכתי בסוף, אהבתי את השרשרת חמודה מאוד ושמלה לא דוסית בכלל אולי קצת הריונית אני אוהבת כאלה

    השבמחק
  4. אוקסנה - תודה. רק שתדעי, שלא הפסדת שלא באת לסרט, בנוסף לעובדה שהם עשו גם אובר בוקינג כך שהיו אנשים שהגיעו ונאלצו לעזוב.

    השבמחק