Translate

יום שלישי, 20 בדצמבר 2011

סופה של הביורוקרטיה??!

תקשיבו, כבר כמה ימים שלא היה לי כוח להצטלם. אתמול ושלשום דווקא היו לי התלבשויות לא רעות, אבל דווקא היום כשאני ברמת גן שיק האולטימטיבי (טייץ דמוי ג'ינס וסוודר ענק ואפילו לא קר מדי כדי לתרץ את זה), אני כן מצטלמת. לכו תבינו.
בעבודה יש היום סופגניות במטבח וזה סימן טוב (בשנים ממש קשות, הם דילגו על הסופגניות), אבל אל תדאגו, אני לא נוגעת בהן.
אם אנחנו כבר באווירת חג האורות (ואתמול גם הייתה לנו חגיגה בגן, אין לתאר כמה מרגש. באמת), אני עדיין בקדחת הנצנוצים (אולי היא תעבור כשיסתיים החג), וחייבת לחלוק עמכם רכישה אחרונה בתחום. אני לא בטוחה שאלך איתן, אבל הייתי חייבת שהן יהיו שלי!

asos


והתלבושת היומית (ושימו לב לשם הפוסט המבצבץ, ממש ג'קי והציור השבועי נהייתי):

סוודר וטייץ: זארה


יאללה, נר ראשון שמח שיהיה!

2 תגובות:

  1. הסוודר שלך נראה כייפי ומחמם ואני מאוד אוהבת את הגוון שלו.

    השבמחק
  2. טוב, הנעליים האלה הן התגלמות הגלאם.

    השבמחק