Translate

יום שני, 11 באוגוסט 2014

הקייטנה

ובכן, בימים האחרונים הקייטנות הבנאליות מסתיימות להן לאט לאט ( קייטנת המדע - בין דר סין דאט, קייטנת מוכנות לכיתה א' - פחחח וכיו"ב), ונעשות ההכנות לקייטנת הקייטנות הלוא היא, קייטנת אמא כמובן! כרטיסים נרכשים בקצב מסחרר (מדעטק - צ'קד, תערוכת הלגו - צ'קד, חוות שקרכלשהו - צ'קד צ'קד צ'קד, ועוד נטויים היד והכיס). באורח בלתי נמנע, יש לשער שכמו בכל קייטנה שמכבדת את מארגניה (ואפילו זו קייטנת פרו בונו דוגמת זו), פעילות רטובה תהיה חייבת להיות חלק מהסקג'ואל הקייטני...הא! כאן אנו נוגעים בסוגיה ר ג י ש ה מעין כמוה.
סוגיית בגד הים. טדאאאאם. 
אני אף פעם לא מוצאת בגד ים שאהיה שבעת רצון ממנו בכלל ועליי בפרט.
אקדים ואומר, ש(כמעט) כמו כל אישה שעוד שנייה מתחילה למנות את שנותיה באמצעות שימוש בספרה ארבע, בגד ים והאופן בו הוא מנכיח את גופי בפרהסיה, זה אישיו רציני ביותר. אני לא אמנה כאן באופן מלא את הבעיות, רק אציין שהן שילוב בין צלוליטיס, נמשים והנקה ממושכת.. אין מה לדבר על ביקיני, אני בלי קשר לכלום לא מחובבות הז'אנר (למרות שבבעלותי כמה בגדי ים מהסוג הזה).
בכל שנותיי עד כה, היה לי רק בגד ים אחד שאהבתי. זה היה בגיל ארבע עשרה כשהייתי בנבחרת השחייה, בגד ים שחור של ספידו באפיל של חליפת צוללנים. הוא עדיין ברשותי, ואפילו עולה עליי, רק שעם כל הכבוד לספידו, אחרי יותר מעשרים שנים (של שימוש מתון! וברוטציה עם אחרים!), הוא די מתפורר..
אז אחרי כל מיני ניסויים ורכישות לא מוצלחות, רכשתי לאחרונה באסוס בגד ים של פרנץ' קונקשן. אני פחות או יותר מרוצה בתיאוריה, אולם הוא טרם הושק רשמית..
בכל מקרה, נקווה שלפחות מעכשיו יהיה קיץ מהנה, מוצלח ו..מסווה פגמים:) 


French Connection

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה