Translate

יום שני, 28 ביולי 2014

מאירועי השבוע

בשבת שעברה האדריכל לקח אותנו לאטלייה של האמן יחיאל שמי שנמצא לא רחוק מאיתנו, בקיבוץ כברי.
סוג האמנות הזה לגמרי לא מדבר אליי, יותר מדי אקספרסיבי לי, אבל שמי הוא האמן האהוב ביותר על האדריכל שסבור ש"הקומפוזיציות שלו פשוט גאוניות". שיהיה.




זה מה שאני הכי אהבתי

הנוף של הגליל המערבי בכניסה לאטלייה שמי
עם או בלי קשר, אחד מזיכרונות הילדות היותר מרגשים שלי התרחש בקיבוץ כברי. אני לא זוכרת למה נסענו לשם, אבל אני זוכרת שהלכתי עם ההורים שלי ואחותי בשבילים של הקיבוץ ופתאום הופיעה מולנו לא אחרת מירדנה ארזי. פאטה מורגנה שכזאת. זה היה בשנות ה-80, מיותר לציין שאין לתאר. 


זה לא נעלי נוחות, זו מוזנחות #לאמטופחת
חוץ מזה שאני חולה. לא יודעת אם זה המזגנים או ההתמכרות לצריכת חדשות, אבל אני לגמרי מסמורטטת, עם כאבים בכל מערכת הסינוסים. וחום. משתדלת בימים האחרונים להתרחק לכל המהדורות (זאת בעצם מהדורה אחת לאורך כל שעות היום), ולכן צפיתי בעונה השישית של 'האחות בטי' ואני קוראת עכשיו את 'אשה זרה' של אבירמה גולן ומפנטזת כבר על רכישת 'גברת ורבורג', כי תגידו עליה מה שתרצו, אין סיכוי שספר חדש של עירית לינור יעבור על ידי בלא כלום.
אה, ומצאתי את שיר המנהרות האולטימטיבי בשבילי. כן, עדיין לא הפסקתי להתלהב מהנסיעה הדו יומית במנהרות, היא גורמת לי להרגיש כמו גיבורה בסרט שוודי, בעיקר המעבר בין שני החלקים של המנהרות. אורבניזם ברוטלי מרגש לגמרי, והמעבר בין שני החלקים מסתנכרן מעולה עם השיר. קיטש בקטע טוב. ניסיתי לצלם אבל כמעט עשיתי תאונה.



3 תגובות:

  1. הרסת אותי עם הקטע של ירדנה. זה כאילו נלקח מתוך קומדיה ישראלית שמתרפקת על נוסטלגיה.
    לגבי עירית לינור - קראת את הראיון איתה בשבעה לילות?
    בלי קשר, אני שמחה לקרוא שהורדת את מינון החדשות. יש לי אפילו המלצה לתוכן חלופי שמשלב גם עיסוק לילדים - אם את מחובבי מיאזאקי (אני כן), צפו ביחד ב"שירות המשלוחים של קיקי". זה הדבר הכי מתוק ואופטימי שראיתי כבר הרבה זמן ואפילו יש אותו ב-VOD.

    השבמחק
  2. וואו מרג'ורי, איזו המלצה מעולה! מתאים לי בדיוק (וגם למישמיש). ודאי שקראתי את הראיון עם עירית לינור בשבעה לילות, בלי קשר לכל הדברים שהיא אומרת אני ממש אוהבת את האופן שבו היא מתנהלת בעולם.
    לגבי ירדנה, הצלחת לערער לי את הביטחון שמה שכתבתי אכן קרה במציאות, כבר חשבתי שהמצאתי את זה.. אך לא ולא. שאלתי את אימא שלי והיא אישרה.

    השבמחק
  3. ירדנה ארזי היא ילידת כברי.
    אולי היתה בביקור משפחתי :-)

    השבמחק