Translate

יום שלישי, 25 בנובמבר 2014

אימת היתושות


לראשונה בחיי ביקרתי הבוקר אצל כירורגית שד. סתם בדיקה שגרתית (שילוב של גיל ומגדר, מתישהו חייבים להתמודד עם זה), אבל עדיין הייתי מבוהלת יחסית. כמו תמיד, מיטב מחשבות האימה שלי מתרכזות בשטויות: 'אוי, מסכנים הילדים.. הם בטח יהיו היחידים בבית ספר שיופיעו בחולצות צבעוניות לטקס הזיכרון לרבין', או  - לנצח המישמיש יגיע לכיתה ללא מחברת 'קיש וקוש' (בחיי שיש כזאת!) כי האדריכל פשוט לא הפנים עדיין שלכל המקצועות יש מחברות. גם לחקלאות!
שלא לדבר על מחשבות אימה אמיתיות שאוחזות בי כשאני הוגה בכך שהאדריכל אינו מצויד באינטיליגנציה הרגשית הדרושה לניהול חיי החברה של הילדים - הו לא! הוא לעולם לא יצליח להתמודד עם האמהות היתושות מבית הספר, אני כבר חוזה את עתידם החברתי הרעוע של מישמיש ופפאיה האומללים, לולא אני, אמם המוכשרת (בשטויות), אפקד על כל אלו.
בקיצור, לא צריך. הכל בסדר. יהיו חולצות לבנות בטקס לרבין אפטר אול, תנקס גוד. במידה זהה, כך נחסך מכם פוסט קלישאתי ונוגה על דלת חדרה של הרופאה שנטרקה והזמן שכויל מחדש בדיוק באותו רגע בשבילי.. (לבינתיים, טפו טפו).

ואם כבר אנחנו כבר בענייני עומק, רוח ומשמעות החיים:



בצד ימין למעלה: הז'קט הצמרי החביב שרכשתי בחנות הפרחות
הסניקרס (ישנות)  - Monki הוזמנו פעם באסוס
LBD (מבצבצת): זארה

יום שישי, 21 בנובמבר 2014

שבלולים ופרחות

הגשם ניקד את שביל הכניסה לבית שלנו בהמון המון חלזונות בכל מיני גדלים ויש לנקוט במשנה זהירות כשמנסים להיכנס הביתה. זה תקף בייחוד כשמגיעים עם המון שקיות, מטריות וילדים ולא רוצים להפוך את השביל לבית מטבחיים לשבלולים או לחילופין למכונת ייצור ענקית לממרח שבלולים במרקם עלים ובוץ.


חברתי הטובה ר' מעלה מהבוקר תמונות שוויץ לפייס מהמירוץ שהשתתפה בו בפארק הירקון (עשרה קילומטרים תמימים של ריצה!), ואני חייבת לציין שבתור האישה העמוקה ורבת הרבדים שהנני, התמקדתי במיוחד בהתרשמות מהאופן שבו בגדי הריצה הולמים אותה (משהו! זה גורם לי להרהר באפשרות שארוץ גם. נוט). גם אני, בדומה לה, בחרתי לנצל את היום החופשי למחצה (בתיבת המייל חיכו לי תשע עבודות לבדיקה) לעיסוק בתחביב ישן ואהוב - סקירה תקופתית של ההיצע החורפי במעוז חנויות הפרחות הקרוב למקום מגוריי. ובכן, אסכם זאת כך: לא חזרתי כלעומת שבאתי. יחד עם זאת, גם לא השתוללתי. הליכי אלימינציה על אלימינציה מורכבים הופעלו, עד שלבסוף יצאתי חמושה בשני פריטים. סטיי טיונד, הם יוצגו בקרוב.

היום אני בוחרת להציג דווקא אאוטפיט חורפי טיפוסי ויומיומי של פפאיה (גם היא השנה ממש בקטע של סווטשירטס):

מעיל :קסטרו
סקיני: הוניגמן
נעלי בובה: קסטרו

חולצת ג'ינס: HM
סווטשירט: מנגו





שיהיה סוף שבוע חורפי וכייפי!

יום חמישי, 20 בנובמבר 2014

אני רוצה!

כן, אני יודעת שכולם עכשיו בעניין של סטן סמית' ודומיו, אבל לי דווקא ממש בא את אלו:


sophia chang trinomic disc wedge sneakers - PUMA

Buy Me
ראיתי אותן על הרגליים של הסטייליסטית מיטל ברונר באיזו הפקת אופנה ומאז אני לא מפסיקה לחשוב עליהן. איפה לא חיפשתי. בכל אתר שמוכר אותן אזלה המידה שלי. אז אם מישהו שומע במקרה על כאלו במידה 36, אני פה.

יום רביעי, 19 בנובמבר 2014

החיים כסיטקום

ובכן, הבקרים שלנו (ובשימוש ב'שלנו' הכוונה היא לגוף יחיד, נקבה) הם למעשה הרצת הסרט בפאסט פורוורד. אם יש מזל, מקיצים בחמש ארבעים וחמש (אם פפאיוש לא מרחמת אז אפילו לפני. לגמרי נתונים לחסדיה היקיצתיים), מתכוננים, מכינים, משקים, מאכילים, מסדרים, צועקים, מתלבשים, מלבישים, גורבים, שוב צועקים, נועלים, מסרקים, מצחצחים ו.. יוצאים (בתקווה בשבע ושלושים). ואז, כל הגווארדיה על שלל תיקיה (רק הפאפאיה זה שלושה תיקים), שקיותיה, מעיליה, מטריותיה וקוקיותיה מועמסת על האוטו.
היום, אחרי כל סאגת הבוקר המייגעת, עד שתייקנו את כולם בכיסאותיהם (כולל אותנו ואת מטלטלנו המעיקים), אבדו לנו המפתחות של האוטו! פתאום! בדיוק בבוקר שבו הייתה לי ישיבה חשובה. ביותר! (ביותר!!).
אז אחרי שעשינו אנדו לכולם החוצה, שפכנו את תכולת כל המטלטלין על המדרכה, צרחנו על המישמיש שהצחיק את עצמו כל שנייה ב'יא! הנה מצאתי!" (אני מקצרת הליכים, כן? מדובר בעניין של שעה, שעה וחצי בקירוב) - מצאנו אותם (בכיס נסתר בתיק של, לאמשנה של מי. אשה אחת נגיד. זאת שצווחה על כולם הכי חזק שהיא ממהרת).

נו זה הכל בגלל שאני עייפה. אתמול הייתי בהשתלמות בלוקיישן הכי סקסי ביקום (נצרת עילית. ידעתי שתנחשו), ואז למכללה. חזרתי בתשע ושלושים רק כדי לגלות שהאדריכלוש (שלמען ההגינות הגיע עשר דקות לפני) לא הדליק לי את הבוילר. העברתי את הזמן בצפייה ב'מחוברים', תוך עלעול בספר המרתק 'כל מה שרצית ולא העזת לשאול על SPSS'. בסוף נרדמתי. 
חיי הזוהר וכל זה.


לא סתם בחרתי הבוקר ללבוש את מעיל ה'גשש בלש בפעולה'

יום שני, 17 בנובמבר 2014

1984 הגרסה המלבושית

עוד שבוע עמוס בתלבושות יומיות. בזמן שצילמתי על הקיר מולי התהלך לו עכביש אימתני, שחור (מפוספס עם לבן) ושעיר. היות שמיטב משאבי החרדה שלי מושקעים בג'וקים, לא נותרו לי אמוציות מיותרות להשקיע בארכנופוביה, אז התגברתי.

סווטשירט: ברשקה



נעליים: פוראבר 21
ביום שבת טיילנו בשמורת נחל נעמן, שמורה ידידותית למדי למלווים בילדים צעירים, ומשופעת בבעלי כנף. המישמיש הגשים חלום למפגש בלתי אמצעי עם אנפות (ואף עם דיות מצויות ושלדגים לבני חזה ליתר דיוק), הפפאיה התרגשה יותר מהיכולת לרדוף אחרי לוטרות בסבך הקנים שעל הגדה. היה יותר ממשמח לחזור מהטיול (ומהסושי שאחרי) לצלילי מה שהמישמיש מכנה 'פלוצים של כדור הארץ' וגשם.

לסיום מצרפת את הדיסוננס האולטימטיבי: שבת ראשון.

שבת: עם האנפות שלי
Displaying תמונה 2.JPG
ראשון: עם הישיבות צוות שלי

יום רביעי, 12 בנובמבר 2014

שיחות עם התלמיד י'

אז אחרי שדיווחתי לכם כאן שהמישמיש חושף נטיות של חננה טורבו, אימא שלי שלקחה אותו מבית הספר שלחה לי את צילום המסך הבא:

התלמיד י', התלמיד י' הוא לא ילד בלתי חמוד!
ואחר כך עוד אומרים שהוא בכלל לא דומה לי! הא!
חוץ מזה, אני עדיין מתמידה במסורת ה"חיים, מה זה בכלל??" ומתזזת מהעבודה למכללה, לימי הולדת של הכיתה, ללקנות עוד חולצה של 'תלבושת', כי מי שטוען שקיים חוק פיזיקלי בשם 'שימור החומר' ככל הנראה לא עדכן בכך את מדי התלבושת שנבלעים בתוף המכונה ולא יוצאים משם..מדענים - לתשומת לבכם!
ואם חלילה מפעם לפעם יש לי איזו שעה פנויה, אני מבלה אותה בכתיבת מערכי שיעור/בדיקת מטלות/התכוננות להכתבה עם המישמיש ואם אני ממש מתפנקת, אז בשאיבת השטיח.
בקיצור - זארה, איי מיס יו!
חשוב לי לציין שאני חלילה לא מתלוננת (כן. זו הגרסה הבלתי מתלוננת שלי). לא הייתי רוצה להיות שוב מובטלת!
ובכן, אחרי כמה ימים רצופים של שמלות (איי אם דה דרסס גירל, זוכרים?), הרגשתי שזה טו מאץ' פה לאנשים בעבודה, והופעתי כאן היום ב'נינה פראודמן לוק':


החלטה אמיצה לבוקר: לחשוף יותר מדי פנים
צעיף פאיטים: פול אנד בר (ישן), ז'קט: זארה,
מגפונים: אלדו (ישנים)

יום שלישי, 4 בנובמבר 2014

התלבושת היומית




שוב החלונות רעדו בלילה בגלל הגשם והרוח, אבל הבוקר התגלה דווקא כדי שמשי וחמים.
 בדרך לעבודה, מצאתי באוטו איזה אוסף סינגלים של דיוויד בואי שסבא וסבתא שלי הביאו לי מארצות הברית כשהייתי בת ארבע עשרה (וינטאג' אמיתי. עניין של כמעט עשרים וחמש שנים), לא יודעת איך ומתי הוא התגלגל לאוטו, אבל זו הייתה מציאה חיננית שהנעימה לי את נסיעת הבוקר במנהרה.

 בוקרת עירונית
והיה גם טרנץ' שלא צולם




יום שני, 3 בנובמבר 2014

התלבושת היומית ועוד קצת

דברים שקורים:

1. הסמסטר התחיל ואני במירוץ מטורף עד לא הגיוני סביב הזנב של עצמי. מלא פרויקטים בעבודה, והשנה גם יש לי שלושה (!!!) קורסים בסמסטר. אני לגמרי לוקחת את זה דיי ביי דיי, ומשתדלת לא לחשוב על כל התקופה (ארבעה חודשים של מחסור חמור בחיים), אבל זה עדיין קשה. בייחוד כשמאז תחילת השנה, לא פתחתי (כמעט אף פעם) מחברת של מישמיש (אבל בכל זאת הוא כבר יודע לקרוא!! ממש!).

2. אגב מישמיש המלך, עכשיו הוא בתקופה של ציפורים, הוא הפך ממש לאנציקלופדיה מהלכת לענייני צפרות, מזהה ומתרגש מכל בעל כנפיים ("אמא תביני, אני מתעניין בציפורים רק כחלק מהתעניינות במדע התעופה" הו. כן, כן בסדר. אפשר את זה ביותר חננה??). בחופש סוכות האחרון, כשכבר אזלו כוחותינו מאטרקציות ושעשועים, נסענו לראות נשרים בכרמל. מישמישון היה ממש על סף דמעות: "זה היום הכי טוב בחיים שלי" (לא להתרגש מדי, בכל פעם שהמילה 'לא' נאמרת בהקשר אליו, מדובר ביום הכי גרוע בחיים שלו ואני "סתם אמא מעצבנת שהורסת לו את החיים". כן, לגמרי מחכה בנשימה עצורה לגיל ההתבגרות). ובפרפרזה על מה שכבר כתבתי עליו פעם: מה לעשות. יש ילדים שמעריצים את כוכבי הפסטיגל, ויש ילדים שמעריצים עיטם לבן זנב (או ראש, לא סגורה על זה).

3. אנשים בעבודה משתמשים בנוכחותי יותר מדי פעמים בביטוי הדוחה "לדלבר את הסחורה". בעעעע. שקית הקאה, מישהו??

4. החורף בהחלט דפק כניסה הבוקר כשהתעוררתי. הרוח הפילה עץ על הבית הסמוך, חבל שלא צילמתי, הגזע שלו נותר פעור וקרוע, וכל החלק העליון עם הענפים והעלים נפל על גג הבית ועל החלונות שלו. בנוסף, הברד השתולל ואיים לשבור את החלונות שלנו. מזל שנרגע עד שיצאנו. חייבת להדגיש, אני לחלוטין לא נמנית על מדוכאי החורף. להפך, אני לוקה דווקא ב'סאני בלוז', בקיצור הבו הבו לי עוד מהחורף הזה מלוא החופן!

5. משהו שלקחתי מהספר 'כיצד תהיי פריזאית היכן שלא תהיי'  - יותר מחמיא לא להסתרק!

Displaying תמונה 2.JPG
לכבוד החורף: פרחים